کامیون‌های جدید ولوو Volvo FH Aero

معیاری جدید برای کامیون‌های سنگین کارآمد انرژی Volvo FH Aero

شرکت Volvo Trucks با Volvo FH Aero یک عضو خانواده جدید می‌آورد. FH Aero با طراحی آیرودینامیک و ویژگی‌های نوآورانه، بهره‌وری انرژی را در سطح جدیدی ارائه می‌کند که در چهار نوع از جمله سوخت زیستی و نسخه الکتریکی برنده جایزه موجود است.

سیستم مانیتور دوربین جدید ولوو

با آیرودینامیک بهبودیافته و فن‌آوری‌های جدید مانند سیستم مانیتور دوربین جدید ولوو، FH Aero جدید می‌تواند تا 5 درصد مصرف انرژی و آلاینده‌ها را کاهش دهد*.

ولوو اف اچ آئرو جدید

راجر آلم، رئیس ولوو تراکس، می‌گوید: «ولوو اف اچ آئرو جدید کارآمدترین کامیون ما است که تاکنون وجود داشته است، زیرا ما همچنان به کاهش CO2 از کل طیف محصولات خود ادامه می‌دهیم». "این یک کامیون ولوو در بهترین حالت خود است - یک کامیون ایمن، زیبا و با کیفیت برتر برای کارهای سخت در مسافت های طولانی که برای موفقیت مشتریان ما طراحی شده است."

ولوو FH الکتریک که به عنوان کامیون بین‌المللی سال 2024 انتخاب شد، در نسخه جدید Aero نیز عرضه می‌شود، که افزوده‌ای کم مصرف به طیف گسترده کامیون‌های الکتریکی ولوو است. علاوه بر این، ولوو FH16 با یک موتور کارآمد 780 اسب بخاری جدید برای سخت‌ترین وظایف، به قوی‌ترین کامیون در صنعت تبدیل می‌شود.

صرف نظر از اینکه مشتریان کدام پیشرانه را انتخاب کنند - برقی، گازی یا دیزلی - همه انواع FH Aero جدید از مصرف انرژی کمتر، برد طولانی‌تر و سطح بالاتری از ایمنی و تجربه رانندگی بهره‌مند خواهند شد.



مدل‌های جدید کامیون‌های Aero 

مدل‌های جدید کامیون‌های Aero در طول سال‌های 2024-2025 در چهار نسخه - FH Aero، FH Aero Electric، FH Aero با موتور گازی و FH16 Aero گام به گام به بازار عرضه خواهند شد.

بهره وری سوخت بهینه با طراحی آیرودینامیک

جلوی کابین Volvo FH Aero در مقایسه با ولوو FH معمولی 24 سانتی‌متر افزایش یافته است. این افزونه در ایجاد کابین کامیون آیرودینامیک تر بسیار موثر بوده است. آیرودینامیک بهتر نه تنها باعث مصرف سوخت کمتری می شود، بلکه ثبات رانندگی بهتری را در شرایط باد فراهم می کند.

آیرودینامیک بهبود یافته همچنین از طریق خواص نورد آزاد بهتر برای مدل FH Aero Electric مفید است. این اجازه می دهد تا انرژی بیشتری برای بازگشت به باتری در هنگام ترمزگیری یا سرازیری ایجاد شود و در صورت نیاز در شتاب گیری بعدی یا صعود در سربالایی آماده استفاده شود.

چهره جدید و مدرن FH Aero دارای علامت جسور، بزرگ و به راحتی قابل تشخیص Volvo Iron Mark – بزرگترین در دوران مدرن در کامیون های Volvo – و همچنین Volvo Spread Word Mark است که به وضوح نشان می دهد که این آخرین مدل از کامیون های Volvo است.

بهبود ایمنی و کارایی با دوربین هایی که جایگزین آینه می شوند

یک سیستم مانیتور دوربین پیشرفته جدید کمک زیادی به آیرودینامیک و ایمنی می کند. این راه حل جدید، جایگزین آینه های بیرونی سنتی، میدان دید را برای راننده باز می کند و ایمنی را برای راننده و همچنین کاربران جاده های اطراف بهبود می بخشد.


سیستم دوربین تاثیر مثبتی بر دید راننده در شرایط بارانی و تاریک و همچنین در نور مستقیم خورشید و هنگام رانندگی در تونل دارد. هنگام رانندگی با یک تریلر، سیستم دوربین دارای عملکرد پانینگ خودکار، به دنبال چرخش تریلر است.


 ویژگی ها و مزایای بیشتر در Volvo FH Aero 

فناوری I-See ولوو که برای صرفه جویی در مصرف انرژی و انتشار کربن بهبود یافته است، با استفاده از نقشه توپوگرافی مبتنی بر ابر برای بهینه سازی رانندگی و فعال کردن زمان رانندگی بیشتر در حالت کروز کنترل که می تواند هم در مصرف انرژی صرفه جویی کند و هم رانندگی راحت تری را به ارمغان بیاورد.
ترمزهای به روز شده با دیسک های ترمز بدون کشش ثبت شده ولوو، ظرفیت ترمز را بهبود می بخشد و در عین حال مصرف انرژی و انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد.

سیستم اطلاعات سرگرمی کاربرپسند ارتقا یافته که بسته به نیازهای فردی می تواند شخصی سازی شود.
سیستم صوتی بهبودیافته، با شش بلندگوی با کیفیت بالا، تقویت‌کننده برق جدید و یک ساب ووفر که قدرت زیادی به تجربه صدا می‌افزاید.
یک سیستم ناوبری داخلی جدید با نقشه‌های بهبودیافته متناسب با نیازهای کامیون ارائه می‌شود، با به‌روزرسانی خودکار نقشه که امکان تحویل کارآمد کالا را فراهم می‌کند.
به روز رسانی های داخلی نیز شامل یک اجاق مایکروویو یکپارچه و پریزهای برق USB-C می شود.


برنامه‌های تجاری من از ولوو تراکس به بازارهای بیشتری معرفی شده است. این یک سرویس مبتنی بر اشتراک است که مشتریان را قادر می‌سازد برنامه‌های مربوط به کسب‌وکار را از ارائه‌دهندگان مختلف دانلود کنند و از آن‌ها در نمایشگر کناری کامیون‌ها استفاده کنند و مزایای واقعی را برای استفاده روزانه از کامیون به ارمغان بیاورند.

سرویس جدید نظارت بر تایر به اپراتورهای ناوگان دید کاملی از کامیون و تریلر از طریق Volvo Connect می دهد و خطر هزینه ها و اختلالات مربوط به مشکلات تایر را کاهش می دهد.
ولوو FH بسته به نیاز بازار با یک کابین استاندارد غیرمتداول نیز عرضه خواهد شد.


*مصرف سوخت واقعی ممکن است بسته به عوامل زیادی از جمله سرعت رانندگی، استفاده از کروز کنترل، مشخصات خودرو، بار خودرو، توپوگرافی واقعی، تجربه رانندگی راننده، تعمیر و نگهداری خودرو و شرایط آب و هوایی متفاوت باشد.

برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟
دیدگاه ها
  • کاربر میهمان 1402/11/10
    سلام
    ولوو همیشه کامیونهای خوبی ارائه داده .مطمئنن این هم مثل نسل های قبلی عالی هست ‌ولی متاسفانه بعلت نداشتن سوخت مناسب  نبودن امکانات و تحریم ها فعلا این کشنده داخل ایران جوابگو نیست .مخصوصا که موتور های ای سیو کلا داره تولید میشه و داخل ایران جایگاهی نداره .
  • کاربر میهمان 1402/11/10
    واقعا سنگ تمام گذاشتند انشاالله شاهد ورود این کشنده های ولوو در ایران باشیم
  • کاربر میهمان 1402/11/10
    ❤️