کامیون‌های ولوو با گرل تورکو

کامیون‌های ولوو با گرل تورکو دنده عوض می‌کنند.

شرکت کامیون‌های ولوو با سازمان تازه تاسیس گرل تورکو در اقدامی با هدف ارتقا بیشتر نقش حیاتی زنان در صنعت حمل و نقل جاده‌ای و تشویق بیشتر برای درنظر گرفتن آن به عنوان مسیر شغلی آینده، وارد مشارکت شده است.

کامیون‌های ولوو با گرل تورکو

 مشارکت کامیون‌های ولوو با گرل تورکو

شرکت کامیون‌های ولوو وارد مشارکت با گرل تورکو شده که در سال 2021 توسط کارن ساترلند، راننده یان اس راجر که یک خودروی ولوو 540 FH دو کلاچ را می‌راند، تاسیس شد. گرل تورکو که توسط راننده شرکت یان اس راجر واقع در آبردین شایر، به نام کارن ساترلند در سال 2021 تاسیس شد، به سرعت رشد کرد و تقریبا 50 زن که در صنعت حمل و نقل در بریتانیا که بسیاری از آنان رانندگان HGV هستند، به عضویت آن درآمدند. آنها با یکدیگر برای خیریه کمک مالی جمع‌آوری کرده و نقش زنان سخت‌کوش در بخش حمل و نقل و تدارکات را ارتقا می‌دهند.

نیل پارک، مدیرعامل مرکز کامیون و اتوبوس ولوو شمال و اسکاتند با اعلام این همکاری توضیح می‌دهد: « چیزی که کارن و تیم‌اش با گرل تورکو در چنین زمان کوتاهی بدست آورده‌اند به سادگی باورنکردنی است. ما می‌دانیم که صعنت حمل و نقل جاده‌ای بطور سنتی دارای عدم تعادل جنسیتی بوده و هست ولی با کمک هم معتقدیم که می‌توانیم از یکدیگر برای کمک به ایجاد تغییر و تقویت صنعت برای آینده حمایت کنیم.

ما در شرکت کامیون‌های ولوو، روی افزایش مشارکت و بهبود تعادل جنسیتی در تیم خود تلاش می‌کنیم ولی همچنین مزایای صنعت گسترده‌تر با داشتن زنان بیشتر چه در کابین خودرو، کارگاه، کارخانه، دفتر یا اتاق هیئت مدیره را می‌دانیم. پیوستن نیروها از طریق گرل تورکو به ما کمک می‌کند تا افسانه‌های منسوخ شده در مورد کار در حمل و نقل را از بین برده و فرصت‌های شغلی گسترده‌تری که برای زنان در دسترس است، را ارتقا دهیم. »

کارن ساترلند، موسس گرل تورکو و راننده کامیون ولوو 540 FH دو کلاچه می‌گوید: « وقتی که ولوو گفت که می‌خواهد با ما وارد مشارکت شود، باورکردنی نبود. کل ایده گرل تورکو در میز آشپزخانه من در سال قبل شروع شد و اکنون داشتن چنین حمایتی از یک برند جهانی به سادگی باورنکردنی است. هنگامی که به دخترها در مورد آن گفتم، نمی‌توانستند باور کنند!»

وی با نگاه به آینده افزود: « ما در حال حاضر مشغول آماده‌سازی تقویم 2023 خود هستیم، به‌علاوه، مجموعه‌ای از کالاهای مشترک دو برند گرل تورکو و ولوو را داریم. منصفانه است که بگوییم با این مشارکت جدید، اهداف جمع‌آوری کمک‌های مالی ما به تازگی توربو شارژ شده‌اند. واقعا هیچ سقفی برای آنچه که می‌توانیم با یکدیگر به آن برسیم، وجود ندارد.»

گروه ولوو برای خود هدف داشتن 35 درصد نیروی کار از زنان تا سال 2030 را گذاشته است و طیف گسترده‌ای از ابتکارات برای کار در جهت این هدف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این گروه بطور روزانه در تلاش است تا به سمت افزایش برابری جنسیتی حرکت کند نه تنها به این دلیل که «منصفانه» و «کار درستی» است، بلکه به دلیل اینکه چنین کاری برای عملکرد تجاری و چشم‌انداز آینده صنعتی ضروری است.

 برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟