کیفیت و ایمنی کامیون ولوو

ما از محیطی با طبیعت خشن و بی رحم می آییم. منطقه ای که در آن کیفیت، کلید موفقیت و ماندگاریست.

اساس هر کاری که انجام می دهیم کیفیت است. از نحوه طراحی، ساخت و آزمایش کامیون‌هایمان تا خدمات، قطعات و افرادی که از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند.

توقف های بی برنامه صفر

کیفیت لازمه کسب سود است. با تضمین اینکه کامیون های ما همیشه برای کار آماده هستند، ما زمان کارکرد و بهره وری را به بیشینه می رسانیم و به افزایش سوددهی برای مشتریان خود کمک می کنیم.

امروزه ما به مشتریان Volvo FH و FM که قرارداد خدمات طلایی دارند گارانتی کارکرد دائم ارائه می دهیم. هدف ما این است که آن را در منطقه خودمان و در سرتاسر دنیا ارائه دهیم.

اندازه گیری کیفیت

تست قطعات، تست شاسی، تست دوام، اتاق های گرم، اتاق های سرد، شبیه ساز خورشید

هیچ چیز به شانس واگذار نمی شود. استاندارد ما این است که تک تک جزئیات را بارها و بارها آزمایش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر جزء با بالاترین استاندارد کیفیت مطابقت دارد.

تست های آزمایشگاهی

آخرین دستگاه آزمایشگر اتاق و شاسی ما بزرگترین و دقیق ترین دستگاه در نوع خود در جهان است. و در عرض چند هفته می‌تواند تنش‌ها و کرنش‌هایی که یک کامیون در کل طول عمرش تحمل می کند، شبیه‌سازی کند.

همچنین، در آزمایشگاه های گسترده ما در هالرد،برنامه‌های آزمایشی را طراحی می‌کنیم که سطح هر جاده قابل تصوری که یک کامیون در طول عمر کاری خود با آن مواجه می‌شود شبیه‌سازی می‌کند.

50 دور، دور دنیا

برنامه آزمایش کامیون های مسافت طولانی ما، که بیشتر در جاده های خوب اجرا می‌شود، همه جنبه‌های کامیون را در یک پیمایش آزمایشی 2 میلیون کیلومتری کنترل می‌کند. این یعنی 50 بار دور دنیا.

کامیون های ساختمانی ما عمر خود را در جاده های هموار نمی گذرانند. بنابراین ما آنها را به سفری پر پیچ و خم می بریم که استقامت آنها را فراتر از شرایط عملیاتی آزمایش می کند.

کیفیت ساخت

پس از آزمایش های دقیق، فرآیندهای تولید ما در دنیا اطمینان حاصل می کنند که هر کامیون به دقت مونتاژ شده است. همچنین ما کامیون های آزمایشی را از خط تولید انتخاب می کنیم تا کیفیت آنها را قبل از خروج از کارخانه بررسی کنیم.

یک ولو اصیل

هنگامی که کامیون شما را سرویس می کنیم، فقط از قطعات اصلی ولوو استفاده می کنیم. قطعاتی که مطابق با مشخصات ما طراحی شده اند. به هر شکلی تست شده و مطابق با استانداردهای سختگیرانه ما ساخته شده است. سپس قطعات توسط تعدادی از ماهر ترین مکانیک های جهان نصب می شوند.

بهترین تکنسین های دنیا

مکانیک های ولوو از بهترین های دنیا هستند. و برای تقویت مهارت‌ های خود، در ویستا، بزرگترین مرکز رقابت پرسنل پس از فروش در جهان، رقابت می‌ کنند.

فناوری تله ماتیک

فن آوری ارتباط تله ماتیک ما کامیون را به کارگاه متصل می کند و اطلاعات زنده در مورد موتور کامیون، مسافت پیموده شده و مصرف سوخت را ارائه می دهد. تکنسین ها همچنین می‌توانند کد های عیب تشخیص داده شده را ببینند و وضعیت قطعات متعددی مانند لنت ترمز، کلاچ، باتری و موارد دیگر را کنترل کنند.


نظارت بر کامیونتان از این طریق باعث کاهش توقف های بدون برنامه می شود. همچنین به این معنی است که کارگاه در زمان رسیدن شما کاملاً آماده است، بنابراین در کوتاه ترین زمان ممکن به جاده باز می گردید.

مقصد بعدی؟

امروزه ما کامیون ‌هایی برای انواع کاربرد ها مانند مسافت طولانی یا ساخت ‌و ساز طراحی می‌کنیم. ما در آینده به سطح جدیدی خواهیم رسید و هر کامیون را برای برآورده کردن دقیق نیازهای مشتری طراحی می کنیم.

فناوری ارتباط برخط امروزه به ما این امکان را می دهد تا اجزای حیاتی کامیون را کنترل کنیم. اما برای تنظیم دقیق هر پارامتر با نیازهای مشتریان، به فناوری‌ های پیشرفته‌ تر، و توسعه بیشتر در این زمینه نیازمندیم.

از این جهت که داده ها بین وسایل نقلیه و محیط اطراف آنها رد و بدل می شود، کامیون ها در آینده بیشتر با جامعه یکی خواهند شد. خدماتی مانند دریافت عوارض تعامل بین زیرساخت و وسایل نقلیه امروزه رایج هستند. با پیشرفت تکنولوژی، سطح یکپارچگی بسیار بالاتر خواهد رفت.

این کار کامیون ها و جاده های ما را ایمن تر می کند. بازدهی مصرف سوخت را بهبود می بخشد. رفع ازدحام و شلوغی، انتشار کمتر گاز ها و به حمل و نقل پایدار کمک می کند.

 برای خرید لوازم یدکی ولوو کلیک کنید

دیدگاه شما چیست؟